Jednostrani raskid ugovora
U slučaju da ste zaprimili proizvod koji vam iz nekog razloga ne odgovara i jednostavno ga želite vratiti potrebno je poslati obrazac za jednostrani raskid ugovora na našu službenu e-mail adresu info@eCroatia.hr unutar 14 dana od primitka istog.
Preuzmite obrazac za jednostrani raskid ugovora
Reklamacije
Prodavač odgovara za materijalne nedostatke ako je proizvod imao nedostatak u trenutku prijelaza rizika na Kupca, bez obzira da li mu je to bilo poznato. Prodavač odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Prodavač ne odgovara za neznatan materijalni nedostatak.
Vaša prava u procesu reklamacije
U slučaju da roba nakon isporuke pokazuje nedostatke, prodavač kao kompenzaciju može ponuditi poklon bon. Možete zatražiti i uklanjanje nedostataka zamjenom ili popravkom.
U slučaju da zamjena robe s nedostatkom nije moguća ili nije prihvatljiva za Prodavača, imate pravo na popust na kupovnu cijenu, a ako je pogreška ozbiljna, možete zahtijevati odustajanje od kupoprodajnog ugovora. Navedena prava možete iskoristiti i u slučaju da se pogreška pokaže kasnije.
Rokovi za reklamaciju
Ako prijavite materijalni nedostatak u roku 6 mjeseci od kupnje smatra se da je nedostatak postojao u vrijeme kupnje. Teret dokazivanja da to nije tako je na strani Prodavača koji može angažirati vještaka. U roku od 2 mjeseca nas morate obavijestiti da ste otkrili nedostatak.
Zakonsko jamstvo vrijedi 2 godine no nakon 6 mjeseci teret dokazivanja nedostatka je na vama. Vještaka ćete morati angažirati o vlastitom trošku ako Prodavač ne uvaži vaše tvrdnje.
Kako podnijeti reklamaciju?
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, imate pravo podnijeti pisani prigovor, i to u poslovnim prostorijama tvrtke E. STUDIO d.o.o., Šandaljska 12E, 52100 Pula, Hrvatska, putem pošte ili elektroničke pošte na adresu info@eCroatia.hr.
Tvrtka E. STUDIO d.o.o. je dužna bez odgađanja pisanim putem potvrditi primitak prigovora koji je predan neposredno u njegovim poslovnim prostorijama. Na zaprimljene prigovore odgovorit ćemo u zakonskom roku od 15 dana.
Nakon što Prodavač potvrdi primitak proizvoda, koji je predmet reklamacije, te nakon što utvrdi nedostatak oštećenje na istom izdat ćemo nalog za povrat novčanih sredstava prema vama ili potvrditi isporuku ispravnog proizvoda.
Preuzmite Obrazac za reklamaciju
U obrascu navedete o kakvoj pogrešci je riječ i na koji način se iskazuje, kao i svoje zahtjeve vezane za način rješavanja vaše reklamacije. O tijeku same reklamacije, posebice u svezi s primitkom, prihvaćanjem ili odbijanjem, obavijestit ćemo vas putem e-pošte ili telefonski.
Odluka o reklamaciji bit će donesena bez odlaganja. Procesuiranje reklamacije, uključujući uklanjanje pogreške, neće biti dulje od uobičajenih 30 dana. U protivnome imate pravo na odustajanje od kupoprodajnog ugovora.
Kako bismo ispoštovali gore navedeni vremenski rok nužna je puna suradnja s vaše strane.
Kamo poslati povrat?
Kako biste proizvod poslali u povrat, uvijek je potrebno ispuniti obrazac za reklamaciju te nam ga poslati putem e-maila. Nakon što naše osoblje utvrdi podložnost vraćanja proizvoda kojeg ste zaprimili, proslijedit će vam adresu na koju pošiljku trebate vratiti.
Troškove dostave povrata snosite sami. U suprotnom, prodavač nema obvezu prihvatiti vaš povrat.
Kad ću primiti povrat sredstava?
Potpuna obrada povrata sredstava može potrajati i do 14 dana. Ako je narudžba plaćena putem bankovnog prijenosa, povrat sredstava moguć je u roku od 5 radnih dana. Za narudžbe plaćene kreditnom karticom, povrat sredstava može potrajati do 14 dana.
Za artikle kupljene poklon-karticom, vraćeni iznos će biti dodan vašem korisničkom računu i moći ćete ga koristiti za buduće narudžbe. Iznos na poklon kartici ne može se zamijeniti za gotovinu.
Prijavite se i pogledajte status nedavnih povrata.
Kontakti
Na sva pitanja vezano za postupak reklamacije ćemo vam rado odgovoriti. Pitanja pošaljite na info@eCroatia.hr ili nas nazovite na broj: 0800 024 023.